Rykker FAQ
Hvis en faktura ikke bliver betalt til tiden, vil der blive rykket for betalingen. Alle fakturaer vi sender har en forfaldsdato. Der sendes i alt 3 rykkere, hvor den sidste er en varsel om overdragelse til inkasso.
Ligesom fakturaen blev, sendes rykkere til e-mailadressen som er tilknyttet din konto hos os. Den 3. rykker sender vi også med posten i tilfælde af, at du skulle have problemer med din e-mail eller er gået væk fra den, uden at have opdateret dine kontaktoplysninger hos os.
Hvad bliver jeg rykket for?
Der medfølger altid et fakturakopi med vores rykker. På fakturaen er der specificeret, hvad vi opkræver dig for. Åbner du rykkeren som PDF, skal huske at kigge på de følgende sider.Jeg har ingen faktura modtaget før rykkeren?
Vi vil have sendt din faktura til den på rykkeren oplyste e-mail-adresse, medmindre du har aftalt betaling via EAN. Tjek at adressen er korrekt og at dit spamfilter ikke har fanget den. Du kan med fordel benytte en e-mail-adresse hos os. Er adressen ikke korrekt, skal vi have dine nye kontaktoplysninger.Hvad hvis jeg været syg eller på ferie?
Det kan naturligvis ske, at betalingen for en faktura smutter, hvis du har været på ferie eller ved alvorlig syg. Er det tilfældet og er din tidligere betalingshistorik i orden, annullerer vi gerne den seneste rykker efter aftale. Samtidig vil vi bede dig tilmelde dig til Betalingsservice, således at vi kan undgå rykkere en anden gang. Denne aftale laves ved at sende en e-mail til netsite@netsite.dk – Husk samtidig at oplyse dit kundenummer.Fremadrettet vil vi bede dig tilmelde dig til Betalingsservice.