Netsites salg, kunderådgivning, support og bogholderi, er alle tilgængelige via telefon, chat og e-mail – Har du brug for teknisk support eller f.eks. spørgsmål til en faktura, kan du også altid finde svar på vores supportsider.
Alle services overvåges 24 timer i døgnet, og du kan tjekke den aktuelle driftstatus.
Åbningstider
Bemærk
Grundet “industriferien” og heraf markant færre henvendelser, holder Netsites supportere også ferie. Derfor er der lavere bemanding, og telefonsupport er lukket frem til 2. august – Vi er i perioden naturligvis stadig tilgængelige på live chat og e-mail.
Vi kan også ringe ud efter behov.
Når vi ikke er direkte tilgængelige på telefon og chat, kan der altid oprettes supportsager hos os ved at skrive til: netsite@netsite.dk – Vi besvarer halvdelen af henvendelser på e-mail inden for 1 time.
Relaterede sider
Brug for hjælp?
- Chat
- support@netsite.dk – Døgnet rundt
- +45 70 25 43 43
- Tweet til @netsite