Manglende modtagelse af e-mails

Hvis du ikke modtager e-mails fra Netsite som forventet, er der flere ting du kan gøre for at sikre, at vores beskeder når frem til dig.

Vores afsender-adresse

Alle e-mails fra Netsite sendes fra netsite@netsite.dk. Dette gælder for:

  • Fakturaer og betalingspåmindelser

  • Loginoplysninger

  • Vigtige meddelelser om dine services

  • Svar på dine henvendelser til support

Du kan altid svare direkte på vores e-mails

I modsætning til mange andre virksomheder, kan du altid svare direkte på e-mails fra netsite@netsite.dk. Vi læser og besvarer alle henvendelser.

Tjek din spam-mappe

Det første du bør gøre, hvis du ikke modtager en forventet e-mail fra os, er at tjekke din spam-mappe.

E-mail-filtre kan nogle gange fejlagtigt placere legitime e-mails i spam-mappen, især hvis det er din første e-mail fra os.

Vi sender kun til din tilknyttede e-mailadresse

Alle e-mails fra Netsite sendes til den e-mailadresse, som er tilknyttet din konto hos os.

Du kan opdatere din e-mailadresse i kontrolpanelet under "Profil".

Whitelisting af netsite@netsite.dk

For at sikre, at du altid modtager e-mails fra Netsite, anbefaler vi, at du tilføjer vores e-mailadresse netsite@netsite.dk på din e-mailplatform som "godkendt afsender".

Gmail brugere

Hvis du bruger Gmail, kan du whiteliste vores e-mailadresse ved at:

  1. Gå til Gmail indstillinger (tandhjul-ikonet)

  2. Vælg "Se alle indstillinger"

  3. Klik på fanen "Filtre og blokerede adresser"

  4. Klik på "Opret et nyt filter"

  5. Skriv netsite@netsite.dk i "Fra" feltet

  6. Klik "Opret filter"

  7. Vælg "Send aldrig dette til Spam" og "Markér altid som vigtig"

  8. Klik "Opret filter"

Du kan læse mere i Googles egen vejledning.

Outlook.com brugere

Hvis du bruger Outlook.com, kan du whiteliste vores e-mailadresse ved at:

  1. Log på Outlook.com

  2. Klik på tandhjul-ikonet (Indstillinger)

  3. Gå til "Mail" > "Uønsket mail"

  4. Under "Sikre afsendere og domæner" klik på "Tilføj"

  5. Skriv netsite@netsite.dk

  6. Klik "Gem"

Du kan læse mere i Microsofts egen vejledning.

Hvis e-mail fortsat ikke kommer frem

Hvis tilfældet er, at e-mail stadigvæk ikke kommer frem, undersøger vi det meget gerne nærmere. Men tjek også gerne, at du f.eks. ikke er kommet til at blokere os.

Hvis du har en IT-afdeling eller mailleverandør, skal du prøve at tage fat på dem og bede dem om at undersøge sagen fra din side.

Vi tager også gerne dialogen med dem for at opklare, hvad årsagen er til, at e-mailen ikke kommer frem.

Kontakt os på netsite@netsite.dk.

Husk at oplyse:

  • Din e-mailadresse

  • Hvilken e-mail du ikke modtager

  • Om du har tjekket din spam-mappe

Netsite Support
Hej, hvad kan jeg hjælpe dig med?