Opdatering af kontaktoplysninger

Det er vigtigt, at vi altid har dine aktuelle kontaktoplysninger, f.eks. hvis du mister adgang til din konto, og vi skal gensende dine login-oplysninger.

Du har selv ansvaret for løbende at opdatere dine kontaktoplysninger hos os, så vi altid kan nå dig på den korrekte e-mailadresse eller mobilnummer. Hvis du ikke holder dine oplysninger opdateret, har vi ikke mulighed for at kontakte dig.

Hvordan opdaterer jeg mine kontaktoplysninger?

Ved at holde dine kontaktoplysninger opdateret sikrer du samtidig, at vores fakturaer altid når frem til dig, og at du undgår unødige betalingspåmindelser.

Ændring af adresse, telefonnummer eller e-mailadresse

  1. Log på https://netsite.app

  2. Klik på Profil.

  3. Opdater dine kontaktoplysninger i de respektive felter.

  4. Klik på Gem.

Ændring af navn (kontaktperson eller firmanavn)

Ved ændringer til navn, skal det ske ved henvendelse til bogholderi@netsite.dk – Husk at oplyse dit kundenummer.

Det gælder også for virksomheder, hvis firmanavnet eller kontaktperson skal ændres.


Hvorfor kan jeg kun tilknytte 1 e-mailadresse til min profil?

Lige nu accepterer vi kun at du som kunde tilknytter 1 e-mailadresse til din profil/konto hos os.

I den forbindelse anbefaler vi ikke, at den tilknyttede e-mailadresse kun kan læses maskinelt eller kun bruges til modtagelse af fakturaer.

Vi sender nemlig vigtige oplysninger, herunder login og sikkerheds-beskeder til den tilknyttede e-mailadresser, og hvorfor e-mailadressen bør være DNS-, domæne- eller webhotel-administratorens.

Fakturaer kan så videresendes internt til ens bogholderi, hvis ikke man selv man står for betalingen. Du kan også tilmelde kontoens abonnementer til betaling via Betalingsservice.

Alternativt du kan vælge at oprette f.eks. vendor@ eller netsite@ på jeres domæne, og lade denne levere til flere personer eller afdelinger.

Vi kommer snart til at introducere muligheden for at tilknytte en specifik e-mailadresse til modtagelse af faktura-relaterede henvendelser fra Netsite.

Hvad bruges mine kontaktoplysninger til?

  • Vi bruger din e-mailadresse til modtagelse af fakturaer, loginoplysninger og anden vigtig information vedrørende dine services hos os.

  • Vi sender dig ingen nyhedsbreve eller lignende, kun vigtig information.

  • Din postadresse bruger vi i tilfælde af, at vi må sende dig rykkere – Undgå gerne dette ved tilmelding til Betalingsservice.

Angiv et mobilnummer

I det tilfælde at du mister adgang til den tilknyttede e-mailadresse, kan vi bruge telefonnummeret til at sende en SMS med et adgangskode-link til kontrolpanelet.

Derudover har vi brug for dit mobilnummer ved akutte problemer – f.eks. ved misbrug af din konto eller manglende betaling. Vi anbefaler derfor, at du angiver et mobilnummer, således at du modtager vores SMS’er.

Netsite Support
Hej, hvad kan jeg hjælpe dig med?