Opsæt signatur i webmailen

Du har mulighed for at oprette en eller flere signaturer, og hvor der kan skelnes mellem signaturer til nye e-mails og signaturer specifikt til svar & videresendelser.

Denne guide tager udgangspunkt i at du er logget på webmailen.

I den danske oversættelse af webmailen, kaldes en signatur for nogle gange for "underskrift". Det er dog mest almindeligt indenfor e-mail, at kalde det en signatur.

  1. Klik på tandhjulpet oppe i højre hjørne er webmailen.

  2. Klik på E-mail i menuen til venstre og Underskrifter.

  3. Klik på knappen + Tilføj ny underskrift:

    Support-værktøjer og diagnosticering
    Hvor du laver din signatur

    - I øverste feltet, Underskrifts navn, skriver du f.eks. "Standard signatur" - Det er blot til overblikket i webmailen, hvis du skulle vælge at lave mere end 1 signatur.

    - I det større tekst felt, skriver du din signatur. Netsite anbefaler, at din signatur er kort og præcis, og at du ikke gør brug af billeder.

    - I det nederste felt, kan du definere om signaturen skal indsættes under eller over en tekst/e-mail du svarer på. De fleste foretrækker øverst.

    Klik på knappen Gem.

  4. Din signatur optræder nu i oversigten:

    Support-værktøjer og diagnosticering
    Oversigt over signaturer

    - I ovenstående billede er et setup med 2 signaturer: 1 der bruges til nye beskeder, og 1 der er valgt til svar og videresendelser. På den måde kan man vælge en kortere signatur, til når man fører en dialog over e-mail.

Netsite Support
Hej, hvad kan jeg hjælpe dig med?