Alle henvendelser til Netsite håndteres med professionelle produkter fra Zendesk – Ydermere bliver hver supportsag hos os, når denne er afsluttet, fulgt op af en simpel tilfredshedsundersøgelse.
Sagt om Netsite i 2022 – 🙂
I 2022 har vores kunder og andre interesserede, svaret at 97% af deres henvendelser på e-mail og chat, er løst tilfredsstillende – Et udpluk af kommentarer fra tilfredshedsundersøgelsen:
Tak, jeg er super glad for at jeg nu kan ringe eller skrive til Netsite for at få support efter at have flyttet mit domæne (på et felt, som bestemt ikke er min spidskompetence). Dejligt at der ikke har været nogen ventetid og at man bliver holdt i hånden hele vejen når der er noget galt.
Vanvittig support! Fikser problemer søndag aften d. 2. januar!
Very forthcoming customer service. I am very satisfied.
Super venlig, vedholdende, målrettet – bare meget god.
Som altid, klar besked og super service 🙂 Ikke noget bøvl, nemt og hurtigt. Lige det man har brug for, tak!
Som altid fik jeg hurtigt og effektivt feedback på mine forespørgsler. Igen topkarakter til Netsite. 🙂
Rigtig god. I tog over og løste fornemt de problemer jeg havde med DNS.
Personlig og perfekt Support! (Som altid)
Rar og god kundeservice fra Noelline!
Meget kompetent og venlig vejledning. Jeg er yderst tilfreds med hele forløbet.
Jeg er meget tilfreds med jeres support – og har allerede rådgivet et familiemedlem om at bruge jer i stedet for hendes nuværende dysfunktionelle hostingfirma.
Jeg fik en meget fin instruktion i hvordan jeg, som ikke IT uddannet, kunne rense mit site selv. Det fungerede upåklageligt.
Jeg er meget tilfreds! Hurtig, præcis og effektiv support! Dejligt!
Jeg blev klogere af at snakke med jeres support, om domænenavne, så mange tak fordi I ville lytte til mig, det betyder meget.
Informativ, hjælpsom og hurtigt reagerende.
I er super gode til at give support. Tak for det.
Hurtig ekspedition og løsning af min henvendelse. Alletiders 🙂
Hurtig, høflig og tydelig support ✌🏼 ☀️
Hej Netsite, alt er så såre simpelt med jer. Jeg er bare en glad kunde 🙂
God og imødekommende service! Opfyldte mine ønsker på få timer! Jeg har brugt Netsite i mange, mange år og har altid fået kompetente og kvalificerede svar på mine spørgsmål! Anbefaler meget gerne Netsite 👍
Hej – Jeg har været super-tilfreds med hjælp fra Caspar Nielsen. Når jeg til efteråret skal have oprettet et nyt domæne til mit nye firma m.v. så tager jeg atter kontakt til jer. Tusinde tak for fin support!
Fantastisk service, virkelig en god oplevelse. Selvom jeg ikke helt forstod den tekniske del, blev det forklaret så jeg følte mig tryg! Det gjorde en stor forskel for mig, TAK!
Er meget taknemmelig for jeres support igennem mange år.
Enkelt og ukompliceret.
Dejligt der er sted jeg kan henvende mig, når det ikke virker. Super glad for svarene.
Casper har været super hjælpsom og formået at give mig præcis det jeg havde brug for og super hurtigt! 10 ud af 10 stjerner herfra.
Altid hurtigt og professionelt svar.
Personlig og perfekt Support! (Som altid).
Hurtig, præcis og høflig. Whats not to like 😉
Sagt om Netsite i 2021 – 🙂
I 2021 har vores kunder og andre interesserede, svaret at 98% af deres henvendelser på e-mail og chat, er løst tilfredsstillende – Et udpluk af kommentarer fra tilfredshedsundersøgelsen:
Altid hurtig respons og forståelse – også for en non-tekniker som mig.
Det dejligt nemt, ingen brok over jeg kommer på vegne af en kunde, tak – og der blev ikke givet adgang uden det gik om kunden, også fantastisk.
Godt informationsbrev med forklaringer og hjælp/løsning, som jeg kunne give videre til min tekniske hjælper. Hurtig og god opfølgning fra Tobias.
Great customer support. Caspar was super helpful in answering my questions and fast to respond. I would definitely give him 10/10 on customer support.
Hurtig svar på problemer som sikkert ikke vedrørte jer.👍
Ingen problemer. Skrev en mail til bogholderiet, og så var den sag i orden. Tak for det.
Intet mindre end klasse. Jeg er meget meget fornøjet med Netsite og Caspar!
Jeg er 76 år og har arbejdet med computere, siden de blev opfundet 🙂 Men lige pludselig – her fornylig – kunne jeg ikke finde ud af at opdatere en hjemmeside. MEN det fik Caspar mig til at finde ud af med sin fantastiske logiske forklaring. Og forklaringen har jeg selvfølgelig printet ud – hvis jeg nu skulle glemme den igen!! 1000 TAK og 1000 varme hilsener fra [anonym] til Caspar og jer.
Jeg er meget glad for den service Caspar udviste selvom jeg ikke er kunde hos jer. Tak.
Jeg fik helt fantastisk service og support fra Caspar. Han var virkelig kompetent – og meget tålmodig.
Jeg var selv oppe at køre over modtagelse af inkasso-rykker, men blev mødt af en venlig og sober kvinde, der vidste, hvad der skulle til. Og vi lykkes i fællesskab at lande en løsning.
Meget hurtig og effektiv support. Dejligt at kunne komme i kontakt med en kompetent medarbejder via chatten en fredag eftermiddag.
Over al forventning.
Perfekt chat, kom hurtigt i gang, og Noelline var kompetent og meget hjælpsom.
Perfekt service. Langt bedre end konkurrenterne!
Perfekt, jeg fik hjælp til at komme videre med mit projekt.
Præcis og hurtigt svar.
Top klasse service som altid, og hurtig aftræk, som er en kæmpe hjælp for os der er afhængig af vores mail og web virker konstant. ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️
Uforlignelig kundeservice kombineret med bred viden og efterfølgende fremtidssikring. Caspar er en KÆMPE værdifuld ansættelse for Netsite!
Utrolig god, hurtig og professionel support. Caspar har styr på sit grej!!
Virkelig godt – og langt bedre end jeg forventede…
Virkeligt godt, jeg fik via “TJATTEN” klaret alle mine små problemer.
Altid super venlig, hjælpsom og kompetent support – må indrømme at Netsite er min nye ynglings-host 🙂
Altid god og hurtig service! Netsite er de bedste i branchen.
Effektiv, imødekommende, forstående, i top. Tak.
Empatisk, løsningsorienteret og rådgivende til fordel for kunden!!!
Excellent and very reponsive support. Thank you very much!
Fedt at få bedre produkt til bedre pris, det er kundeservice.
Fik den nødvendige hjælp af en hjælpsom Tobias. Tak for det.
Fik god support og støtte til noget jeg ikke var verdensmester i – tak for det!
Fik svar på de spørgsmål jeg havde og vi kom videre. Hurtigt svar. Super.
Jeg har fået en fantastisk support. Supporteren, Caspar, har været rigtig god til at forklare og gav sig god tid.Han fulgte op på sagen hele tiden og jeg var orienteret hele tiden. Jeg er glad for at være flyttet til Netsite.
Jeg har fået en særdeles professionel hjælp/behandling/service af Noeline, Netsite, derfor kan jeg VARMT anbefale dem som pensioneret CEO.
Jeg har fået support af jeres dygtige medarbejdere flere gange, og håber da meget at jeg har fået udtrykt min tilfredshed undervejs 😊
Jeg har oplevet en supergod support, som var hurtig og grundig. Og ikke mindst en stor indlevelse i den problematik som jeg var udfordret med.
Jeg er glad for at jeg har valgt at flytte alle mine aktiviteter i hænderne på Netsite. Tusind tak Caspar!
Rigtig god service og hjælpsomme medarbejdere generelt. Rigtig stor hjælp fra Tobias den sidste tid. Tak for det!
Rigtig god support og dialog som fulgte helt til dørs og fik løst opgaven 🙂
Rigtig hurtig og god respons. Meget god oplevelse!
Som altid så flinke og tålmodige og effektive. Jeg får altid et godt svar som jeg kan bruge.
Som altid udmærket support fra Netsite. Hurtige svar og en tilfredsstillende løsning. Tak for det!
Super fin hjælp over mail. Tobias fandt problemet og løste det hurtigt👌
Super I er hurtige. En gang imellem glemmer man hvad der nu var grunden til at jeg betaler jer. Men så kommer man i tanker om det når det brænder 🙂
The assistance that I received from Caspar was simply first class. Thank you once again.
Tobias har svaret meget hurtig. Har taget initiativ til at komme med løsninger og har fulgt godt op. Er helt tilfreds.
Sagt om Netsite i 2020 – 🙂
I 2020 har vores kunder og andre interesserede, svaret at 97% af deres henvendelser på e-mail og chat, er løst tilfredsstillende – Et udpluk af kommentarer fra tilfredshedsundersøgelsen:
Jeg er MEGET tilfreds med support muligheden – det er ukompliceret, og man har fornemmelsen af, at der virkelig er et forstående menneske i den anden ende, når man indleder en chat.
Man føler sig meget velkommen, og der svares konkret og seriøst både når jeg har søgt support via chatten, samt når det har været telefonisk.
I’ve had superb support and tremendous patience! Poor Tobias/Christian – now asked yet again – about some other (what must be regarded as) fairly basic questions!
Hurtig, imødekommende, kompetent, tilmed personlig kontakt. Tak for det. Vil godt anbefale jer.
Med blot et par mails frem og tilbage, så fik jeg hjælp og fik løst mit problem. Super god service!
Super god – super effektiv, som altid, tak!
Super service, udover hvad man kan forvente.
Meget tilfreds! Hurtig respons og løsning var på plads indenfor få minutter. Tak for god service!
Grundig og let forståeligt
Hurtig og effektiv vejledning med relevante links. Tak!
Jeg vidste ikke hvor meget support jeg kunne forvente men Christian løste min udfordring lynhurtigt langt ud over mine forventninger. Både i forhold til tid og min udfordring. Han var proaktiv 👍 Super lækker service
Meget, meget godt! Casper svarede med det samme via jeres Chat service og jeg fik al nødvendigt information. Og I Noelline har I en medarbejder som har svaret på min henvendelser sent om aften og tidligt om morgenen. Mange tak for en god service.
Som altid bliver der svaret hurtigt og præcist på spørgsmålene, og på en måde som er til at forstå.
Jeg er altid tilfreds med Netsite. Det er nogle gode supportere, som hjælper og guider.
Hurtig og professionel hjælp. Supporten er opmærksomme på, hvad jeg som rådvild kunde skriver og leverer ikke bare stanardsvar. Det er jeg meget tilfreds med.
Thank you for processing our request so quickly!!
meget tilfreds, med hurtig hjælp på løsning af problem og forslag til videre herfra…
Lidt problemer med at få et nyt (midlertidigt) password til at virke. Men derefter gik alt som smurt. Rigtig god og professionel hjælp.
Sagt om Netsite i 2019 – 🙂
I 2019 har vores kunder og andre interesserede, svaret at 97% af deres henvendelser på e-mail og chat, er løst tilfredsstillende – Et udpluk af kommentarer fra tilfredshedsundersøgelsen:
Virkelig effektiv og nærværende support som løste mit spørgsmål mens vi chattede. Tak!
The netsite team was present, fast, efficient and simplified things, making it into a problem-free experience for the customer. Added value to netsite’s offer. Good work 🙂 👍
Supporten udbyggede min forestilling om hvad der skulle til for at løse min opgave, fint.
Supporten fra Caspar var helt i top, og en meget stor hjælp. Han svarede hurtigt og fyldestgørende på alle spørgsmål.
Super support! Kompetent agent der sidder bag tasterne og svarene kommer hurtigt, præcist og er 100% fyldestgørende!
Super service, og super god hjælp. Der var en del ting jeg skulle have hjælp med, og de ordnede alt for mig. Alt fungerede perfekt efter, jeg er mere end tilfreds 🙂
Super kompetent og venlig support! Alting vedrørende flytningen gik præcis som Caspar havde planlagt og det hele virker som det skal efter den lovede tid.
Super god support med hurtige og konstruktive svar på alting. Forbilledligt!
Super hjælpsom, pro-aktivt at ringe op og meget tålmodig, 1000 tak
Stor opbakning – god information – absolut 1st class leverandør
Kan stærkt anbefale Netsite. Hurtig og personlig support. Både med info omkring produkter og personlig hjælp. Jeg skulle få min Squarespace website op at køre på en .dk adresse. Da jeg ikke selv er en ørn indenfor området, var det super hjælp og vejledning at få hos Netsite.
Som altid, lynhurtig og god support. KÆMPE tommel op.
Gode og kompetente supportmedarbejdere. Og ingen ventetid. Super service.
Grundig undersøgelse af fejlen og svar på spørgsmålene
Den bedste support jeg har oplevet I lang tid. Oplysende, enkelt og konkret. Tillidsvækkende.
Rigtig god support. Føler mig godt hjulpet til et god fremtidligt samarbejde.
Proaktiv med opringning og stor tålmodighed med at hjælpe en Teknisk dummy igennem oprettelse af både domæne og mail, TAK
Perfekt, hurtig respons, klart tale og konkrete svar!
Oplevede både professionel tilgang og mega tålmodighed fra Netsite i supportsag.
Noelline var hurtig og meget hjælpsom, med hensyn til hvad jeg skulle gøre.
Lidt sjovt at man får en mail om at man har ændret koden til ens mail, da den er blevet hacket… Kunne jo ikke komme ind! Efterfølgende telefon vejledning var helt i TOP!
Meget hjælpsom og løsningsorienteret. Samt styr på tingene!
Man får altid professionel og prompte assistance hos Netsite. Det er især rart med den personlige betjening med lynhurtigt feedback. Tak for endnu en god oplevelse!
Kundeservice var super professionelle og hjalp mig igennem min opsigelse hos jer.
Kompetent og hurtig support på en helligdag.. Det var super
Jeg har også tidligere haft telefonisk kontakt og der var upåklagelig service. Velinformeret kunne jeg komme videre i min process. Dette er også årsag til at jeg har valgt at gå videre med Netsite.
Jeg har netop sagt til min kollega, at det jeg altid får rigtig god support fra jer og det er bare perfect, når man ikke kan komme videre i arbejdet fordi der er noget der driller. Tak for det
Imødekommenhed, løsningsorienteret, rådgav på min præmisser at jeg er ikke er så teknisk – rigtig fint
I er meget venlige og hjælpsomme. Det har jeg sat pris på….
Hej Netsite. Jeres support og service er helt i top. Jeres opfølgning vedrørende min oprettelse af min kone´s nye email adr.
Dejligt at få en kompetent support, specielt når jeg i min alder roder godt og grundig rundt i begreberne.
Sagt om Netsite i 2018 – 🙂
I 2018 har vores kunder og andre interesserede, svaret at 96% af deres henvendelser på e-mail og chat, er løst tilfredsstillende – Et udpluk af kommentarer fra tilfredshedsundersøgelsen:
Som sædvanlig var Netsites support hurtig og effektiv. Jeg skrev en mail sen aften – og fik svar straks på trods af tidspunktet. Caspar fulgte mig igennem med gode svar på mine spørgsmål. Tak for hjælpen!
Selvom jeg stillede et utrolig dumt spørgsmål, hvilket jeg også selv var ret flov over, så blev jeg behandlet professionelt. Tusind tak for hjælpen.
I behøver ikke at spørge hver gang. :o) Jeg har aldrig haft noget at klage over, og er altid blevet godt og hurtigt hjulpet, så tak for det!
Jeg er denne gang, som alle andre gange jeg har henvendt mig, overordentlig godt tilfreds – så tak for god support.
Christian har været totalt på. Jeg har nærmest følt han var på arbejde hele tiden. Det er stort at opleve i en kundeservice/support, hvor jeg ved at der altid er run på. Så stort skulderklap til Christian!
Super hurtig tilbagemelding – og fuld valuta for pengene (Jeg fik også gode råd)
Som altid super service – anbefaler jer og overfører vor ‘firma-hjemmeside’ til jer næste år så alle 3 hjemmesider er samlet hos jer.
Always swift replies, and always a support which solve the issues. I’m very satisfied.
Rigtig god service, at en medarbejder opgraderede vores aftale og konsulenten spurgte ind til om det var korrekt da vi ikke behøvede at opgradere – meget usædvanlig og rigtig fin service.
Som altid venlig, kompetent, konstruktiv og hurtig. Det hører vel også til sjældenhederne at jeg kan følge den samme supporter gennem snart 8-9 år.
Jeg siger det igen og vil altid sige det. Netsite support “Rules big time”. Jeg vil til enhver tid anbefale Netsites produkter og support. Der er altid styr på tingene og man bliver altid guidet rigtig godt igennem. Så igen, stor ros.
Jeg synes jeg har fået en fin service, og det er jo også årsagen til at vi har flyttet alle vore domæner til Netsite.
For det første svarer I altid hurtigt, når I får en henvendelse via mail eller telefon. For det andet har jeres hjælp altid været fyldestgørende. Jeres drift er stabil – vi har aldrig været ude for hick-ups. Vi er særdeles tilfredse kunder og har da også anbefalet jer.
Utrolig hurtig svar tid. Dejligt forfriskende, med nogen der kunne svare hurtigt og kompetent.
Fantastisk service som altid! Vil klart sende flere kunder videre til Netsite grundet dette og deres hurtigere servere.
Relaterede sider
Brug for hjælp?
- Chat
- support@netsite.dk – Døgnet rundt
- +45 70 25 43 43
- Tweet til @netsite