Netsite startede i sommeren 1998 på Falster i det helt små, men udviklede sig hurtigt. Allerede i 2000 skiftede vi selskabsform til A/S og flyttede siden til Storkøbenhavn, som dengang gav langt bedre adgang til hurtige fiberforbindelser.
I dag har vi kontor i Bredgade i indre København og vores servere er placeret sikkert hos Digital Realty i Ballerup.
Læs også gerne om vores datacenter og infrastruktur.
Netsite A/S
- CVR-nr.: 25 23 34 76
- 100% privat- og dansk-ejet virksomhed.
- Fokus på open-source og driftsikker Linux-hosting til priser, hvor alle kan være med.
- Hoster over 12.000 domæner.
- Servicerer private, foreninger, det offentlige og virksomheder i alle størrelser.
Seneste udvikling
Produkter
Sagt om Netsite i 2022
Alle henvendelser til Netsite håndteres med professionelle produkter fra Zendesk – Ydermere bliver hver supportsag hos os, når denne er afsluttet, fulgt op af en simpel tilfredshedsundersøgelse.
I 2022 har vores kunder og andre interesserede indtil videre, svaret at 97% af deres henvendelser på e-mail og chat, er løst tilfredsstillende – Et udpluk af kommentarer fra tilfredshedsundersøgelsen:
Tak, jeg er super glad for at jeg nu kan ringe eller skrive til Netsite for at få support efter at have flyttet mit domæne (på et felt, som bestemt ikke er min spidskompetence). Dejligt at der ikke har været nogen ventetid og at man bliver holdt i hånden hele vejen når der er noget galt.
Vanvittig support! Fikser problemer søndag aften d. 2. januar!
Very forthcoming customer service. I am very satisfied.
Super venlig, vedholdende, målrettet – bare meget god.
Som altid, klar besked og super service 🙂 Ikke noget bøvl, nemt og hurtigt. Lige det man har brug for, tak!
Som altid fik jeg hurtigt og effektivt feedback på mine forespørgsler. Igen topkarakter til Netsite. 🙂
Rigtig god. I tog over og løste fornemt de problemer jeg havde med DNS.
Personlig og perfekt Support! (Som altid)
Rar og god kundeservice fra Noelline!
Meget kompetent og venlig vejledning. Jeg er yderst tilfreds med hele forløbet.
Jeg er meget tilfreds med jeres support – og har allerede rådgivet et familiemedlem om at bruge jer i stedet for hendes nuværende dysfunktionelle hostingfirma.
Jeg fik en meget fin instruktion i hvordan jeg, som ikke IT uddannet, kunne rense mit site selv. Det fungerede upåklageligt.
Jeg er meget tilfreds! Hurtig, præcis og effektiv support! Dejligt!
Jeg blev klogere af at snakke med jeres support, om domænenavne, så mange tak fordi I ville lytte til mig, det betyder meget.
Informativ, hjælpsom og hurtigt reagerende.
Se flere udtalelser.
I er super gode til at give support. Tak for det.
Hurtig ekspedition og løsning af min henvendelse. Alletiders 🙂
Hurtig, høflig og tydelig support ✌🏼 ☀️
Hej Netsite, alt er så såre simpelt med jer. Jeg er bare en glad kunde 🙂
God og imødekommende service! Opfyldte mine ønsker på få timer! Jeg har brugt Netsite i mange, mange år og har altid fået kompetente og kvalificerede svar på mine spørgsmål! Anbefaler meget gerne Netsite 👍
Hej – Jeg har været super-tilfreds med hjælp fra Caspar Nielsen. Når jeg til efteråret skal have oprettet et nyt domæne til mit nye firma m.v. så tager jeg atter kontakt til jer. Tusinde tak for fin support!
Fantastisk service, virkelig en god oplevelse. Selvom jeg ikke helt forstod den tekniske del, blev det forklaret så jeg følte mig tryg! Det gjorde en stor forskel for mig, TAK!
Er meget taknemmelig for jeres support igennem mange år.
Enkelt og ukompliceret.
Dejligt der er sted jeg kan henvende mig, når det ikke virker. Super glad for svarene.
Casper har været super hjælpsom og formået at give mig præcis det jeg havde brug for og super hurtigt! 10 ud af 10 stjerner herfra.
Altid hurtigt og professionelt svar.
Personlig og perfekt Support! (Som altid).
Hurtig, præcis og høflig. Whats not to like 😉
Højt teknisk niveau
Som en af Danmarks ældste webhoteller og domæneregistratorer, har vi kunne opbygge en uvurderlig mængde erfaring igennem årene. Dette afspejler sig i vores produkter, som er baseret på vores egen udviklede hostingplatform, hvilket giver os en unik mulighed for imødekomme vores kunders behov, ved løbende at forfine og forbedre den. Her har vi i høj grad fokus på, at man som kunde nemt skal kunne opsætte og bruge vores produkter.
Vores egen platform medfører også, at vi er yderst fortrolige med vores produkter og den bagvedliggende infrastruktur. Vi kan derfor hurtigt lokaliserer og løse evt. udfordringer, som der måtte opstå.
Personlig, ærlig & engageret kundeservice
Skulle du rende ind i problemer eller har du brug for vejledning, er vi klar til at hjælpe dig. Vi hjælper gerne udover det sædvanlige, så du får det mest optimale ud af din hjemmeside og e-mail. Vi kan også komme med gode råd, så tøv endelig ikke med at kontakte os. I modsætning til de fleste i branchen, tilbyder vi telefonisk support, samt support via chat og e-mail, som også bliver besvaret uden for vores telefoniske åbningstid.
Netsite vil fortsætte vores udvikling og holde det høje kvalitetsniveau. Derfor hører vi også gerne fra dig, hvis du har ønsker eller foreslag til forbedringer.
Følg gerne med i udviklingen på vores blog og tilmed dig vores nyhedsbrev – Derudover er vi også aktive på Twitter.
Undersider
Relaterede sider
Brug for hjælp?
- Chat
- support@netsite.dk – Døgnet rundt
- +45 70 25 43 43
- Tweet til @netsite