Overdragelse af abonnement
Hvordan overdrager jeg et abonnement?
På vores kontrolpanel netsite.app kan du under Abonnementer finde en oversigt over hvad du har af domæner og services hos Netsite – Disse abonnementer kan overdrages til anden ejer:
Identificer hvad skal der overdrages ved at kigge på netsite.app under Abonnementer. Bemærk eventuelt i bunden af oversigten, om du har flere end 10 abonnementer (Viser 1 til 10 ud af x poster)
Start overdragelsen ved at sende en e-mail til bogholderi@netsite.dk, hvori du:
- Angiver dit kundenummer.
- Specificere hvilke abonnementer der skal overdrages, eller om det er alt under kontoen.
- Sender komplette kontaktoplysninger på ny ejer:
- Navn på privatperson, virksomhed, organisation eller forening
- Evt. CVR-nummer
- Navn eller kontaktperson i organisationen
- Adresse
- Postnummer
- By
- Land
- Telefon (mobil anbefalet)
- E-mailadresse
Overdragelsen gennemføres og supportsagen afsluttes.
Bemærk
Selve overdragelsen pr. domæne har en pris, du skal være opmærksom på. Normalt er denne kr. 90,- inklusiv moms.
I enkelte tilfælde, kan omkostningerne være højere - Se priser for overdragelse.
Vær også opmærksom på følgende
Netsite kan også nemt hjælpe dig med selve overdragelsen af .dk-domæner, hvis du samtidigt skifter dem til forhandlerhåndtering.
Før overdragelsen du har anmodet om kan færdiggøres, skal den nye ejer (kunde) opdatere samtykke med Netsite – Vi guider så vidt muligt vedkommende til dette.
Hvis der overdrages domæner som .com og .org, dvs. gTLD’er, skal den nye tilknyttede e-mailadresse, verificeres indenfor 14 dage i henhold til ICANNs e-mail-verificering.
Kontoen der skal overdrages eller overdrages fra, må ikke have ubetalte fakturaer – Allerede bogførte fakturaer, skal derfor betales, og I kan afregne intern, hvis I har brug for dette. En saldo kan altid nemt udlignes via netsite.app under Fakturaer.