Overdragelse af abonnement

Hvordan overdrager jeg et abonnement?

På vores kontrolpanel netsite.app kan du under Abonnementer finde en oversigt over hvad du har af domæner og services hos Netsite – Disse abonnementer kan overdrages til anden ejer:

  1. Identificer hvad skal der overdrages ved at kigge på netsite.app under Abonnementer. Bemærk eventuelt i bunden af oversigten, om du har flere end 10 abonnementer (Viser 1 til 10 ud af x poster)

  2. Start overdragelsen ved at sende en e-mail til bogholderi@netsite.dk, hvori du:

    - Angiver dit kundenummer.

    - Specificere hvilke abonnementer der skal overdrages, eller om det er alt under kontoen.

    - Sender komplette kontaktoplysninger på ny ejer:

    - Navn på privatperson, virksomhed, organisation eller forening

    - Evt. CVR-nummer

    - Navn eller kontaktperson i organisationen

    - Adresse

    - Postnummer

    - By

    - Land

    - Telefon (mobil anbefalet)

    - E-mailadresse

  3. Overdragelsen gennemføres og supportsagen afsluttes.

Bemærk

Selve overdragelsen pr. domæne har en pris, du skal være opmærksom på. Normalt er denne kr. 90,- inklusiv moms.
I enkelte tilfælde, kan omkostningerne være højere - Se priser for overdragelse.

Vær også opmærksom på følgende

  • Netsite kan også nemt hjælpe dig med selve overdragelsen af .dk-domæner, hvis du samtidigt skifter dem til forhandlerhåndtering.

  • Før overdragelsen du har anmodet om kan færdiggøres, skal den nye ejer (kunde) opdatere samtykke med Netsite – Vi guider så vidt muligt vedkommende til dette.

  • Hvis der overdrages domæner som .com og .org, dvs. gTLD’er, skal den nye tilknyttede e-mailadresse, verificeres indenfor 14 dage i henhold til ICANNs e-mail-verificering.

  • Kontoen der skal overdrages eller overdrages fra, må ikke have ubetalte fakturaer – Allerede bogførte fakturaer, skal derfor betales, og I kan afregne intern, hvis I har brug for dette. En saldo kan altid nemt udlignes via netsite.app under Fakturaer.

Netsite Support
Hej, hvad kan jeg hjælpe dig med?