Netsite logo - Gå til forsiden

Netsite

  • Domæne
  • Webhotel
  • VPS
  • Mit Netsite
    • Domæneoversigt
    • Webhoteloversigt
    • Abonnementer
    • Faktura
    • Betaling
    • Profil
    • Webmail
  • Support
    • E-mail
    • Hjemmeside
    • Domæne & DNS
    • VPS
    • Bogholderi
    • Værktøjer
    • Driftstatus
  • Om Netsite
    • Profil
    • Blog
    • Kontakt
    • Datacenter & infrastruktur
    • Betingelser
    • GDPR
    • English
Du er her: Forside / Support / Bogholderi / Opsigelse

Opsigelse

Hvis du har et abonnement du ikke længere ønsker, skal du aktivt opsige det. Dit abonnement bliver ikke automatisk opsagt, hvis du undlader at betale en faktura, men du vil derimod blive rykket for betalingen.

For langt de fleste er manglende betaling en forglemmelse. Derfor vil vi undgå lukning eller sletning af f.eks. hjemmeside eller domæne, da det kan have alvorlige konsekvenser for den enkelte kunde. Derfor er en aktiv opsigelse nødvendig.


Hvordan opsiger jeg mit abonnement?

Vigtigt

Af sikkerhedsmæssige årsager er det ikke muligt at opsige telefonisk eller på e-mail.

Trin-for-trin guide til opsigelse af abonnementer hos Netsite:

  1. Log på Mit Netsite med dit kundenummer og tilhørende adgangskode – Har du glemt din adgangskode, kan du få en ny her.
  2. Her bliver du præsenteret for en række hovedpunkter – Klik på knappen Abonnementer.
  3. Klik på X-knappen under kolonnen Ophør for det abonnement, som du ønsker skal ophøre. Står der en dato, er abonnementet allerede opsagt, og det er ophørsdatoen, som du ser.
    Billedeksempel fra Mit Netsite: Abonnementsoversigt med mulighed for ophør

    Billedeksempel fra Mit Netsite:
    Abonnementsoversigt med mulighed for ophør

  4. Du vil efterfølgende kunne se i oversigten, at opsigelsen nu behandles af os – Når det bekræftes, vil du her kunne se dato for ophør.

Hvornår ophører mit abonnement?

Dit abonnement ophører med udgangen af din aktuelle abonnementsperiode, hvis det er blevet opsagt senest en måned før den følgende abonnementsperiode. Sker opsigelse senere, vil den følgende abonnementsperiode skulle betales og abonnementet ophører ved udgangen af denne periode.


Får jeg en bekræftelse på opsigelsen?

Ja, vi bekræfter altid opsigelser, så der ikke kan være tvivl omkring, om abonnementet er opsagt eller ej. Du kan først betragte abonnementet som opsagt, når vi har bekræftet det. Vi bekræfter opsigelsen til e-mail-adressen der er tilknyttet din konto hos os.

På bekræftelsen vil det fremgå, hvad du opsiger og hvilken ophørsdato det opsagte abonnement har. Har du skyldig saldo for dit kundenummer, vil saldoen ligeledes fremgå af bekræftelsen. Den kan du f.eks. betale saldo via Mit Netsite under Betaling.


Relaterede sider

  • Faktura
  • Betalingsservice
  • Rykker
  • Kontaktoplysninger
  • Overdragelse

Brug for hjælp?

  •   Chat  –  
  •   bogholderi@netsite.dk  –  Døgnet rundt
  •   +45 70 25 43 43
  •   Tweet til @netsite
Du er logget på

Kundenummer:

Mit Netsite Log ud

Søg domæner
Tilmeld nyhedsbrev
Netsite A/S

Siden 1998 har Netsite leveret domæne-registreringer og driftsikker hosting til glæde for titusindvis af tilfredse kunder.

Læs mere om Netsite.

  Seneste fra bloggen

 

  • Webhoteller med SFTP & usikre FTP-forbindelser deaktiveres
  • Sikker på nettet – Kun HTTPS & nyt om HSTS
  • E-mailplads på vores webhoteller fordobles
Følg med

Kontakt

Netsite A/S
Bredgade 30
DK-1260 København K

+45 70 25 43 43
netsite@netsite.dk

Ved brug af denne hjemmeside accepteres cookies.

Vi anvender cookies til at huske dine indstillinger, indkøbskurv, statistik og målrette annoncer. Læs mere i vores Cookie- og privatlivspolitik X

[ Sitemap | Cookie- og privatlivspolitik ]